• Main
  • Gallery

Assalamualaikum..salam Sejahtera

Assalamualaikum..salam sejahtera

Agak panas jugak sejak akhir2 ini..ada desas desus mengatakan sabun champaca rose fake tiruan lah...

Sebenarnya kami pihak INAS GLOBAL tak nak layan pun benda2 macam ni..tapi kami terpanggil untuk menjelaskan hal yang sebenar..

Sabun champaca rose tiada yang fake ..
So datang dari mana sejak dua menjak ini yang mengatakan sabun ori..

Sabun champaca rose dah masuk surat khabar bahagian inovasi, dah masuk tv Alhijrah pun..persoalannya kenapa sekarang baru timbul ori dan fake.

Dah bertan2 pengeluaran sabun champaca rose kami keluarkan ... Silap2 yang mengetahui kewujudan sabun champaca rose ini dari baby silap2 dah besar sekarang..jadi di mana datangnya sabun champaca rose ini fake.

Kepada pengguna setia sabun champaca rose.
Anda bijak menilai ...terpulang pada anda untuk menilai sabun champaca rose yang mana berkualiti..

Kami pihak INAS GLOBAL tidak menjanjikan langit bintang tentang sabun keluaran kami.
Anda nilai sendiri...

So untuk tatapan kepada pengguna setia sabun champaca rose ..kami sediakan video khas proses pembuatan sabun champaca rose kesayangan ramai ini..

#sabunCHAMPACA
#sabunserbaguna
#productBumiputra
#GengJualSabun
#BilaKesannyaMulaDirasai