• Main
  • Gallery

Anak2 Kat Sekolah Memang Lasak Kan..

Anak2 kat sekolah memang lasak kan..

sebab admin pun pernah sekolah dan mempunyai anak2 yang bersekolah..

Dari rumah rupa elok je baju bila dah balik ermmm macam main kat bendang..

ok video di bawah adalah kotoran degil air coklat..masalah biasa yang ibubapa selalu hadapi..

nak rendam dengan sabun biasa x akan hilang kotoran degil tu..

so kami tunjukkan cara macam mana #sabunchampacarose bertindak membersihkan air coklat dengan mudah sahaja..

so jangan lupa yaa hubungi kami jika anda berhadapan dengan kotoran degil ..

#sabunCHAMPACA
#sabunserbaguna
#PakarPenghapusKotoranDegil
#BilaKesannyaMulaDirasai
#GengJualSabun