• Main
  • News

#testimoni

#testimoni

#TESTIMONI

Alhamdulillah terima kasih puan kerana menggunakan #sabunchampacrose untuk cucian bundle karpet..
.
.
jom kita ikuti feedback puan #HaizanaHanyHussain ..
.
.

Hah‼️ rini nak 📌#promote_sabun_champaca beli kat Faliza Zakaria, nih tgk nih, ritu masa ada stain saya nak tolak rm50, sorang pon x mau wpon diberi jaminan hilang stain tu, sekarang saya dah basuh bersih cantik wangi mcm baru jadi rm70,dahhh kena mark up harga habuan tenaga, kedrat basuh, elektrik, sabun, masa, semua2lah‼️haaa, x cayer kan hilang, 📌#sabun_champaca ni📌 #memg_berhantulah saya rendam semlman je nih, tahu2 hilang yg hitam tgh2 tu, naah testimoni live unplugged😂😂🤣🤣 untunglah Rohana Mamat beli nih memg berbaloi la...(aku rasa mcm syg pon ada nak jual ni, lepas2 basuh‼️mcm baru oiiii)

Dahlah sabun tu, bukan boleh guna utk baju bajan, carpet or kain2 je, memg segala periuk belanga yg hitam legam, kasut sekolah, cuci toilet, cuci lantai rumah semua pakai sabun ni je, sofa2 yg adam suka conteng x pernah x hilang saya basuh guna sabun ni setakat ni... Dah lah bersih, hilangkan kotoran, bila pakai sabun ni, 1 umah wangi tau‼️‼️ha tepokkkk‼️🤣🤣🤣🤣

#sabunCHAMPACA
#sabunserbaguna
#BilaKesannyaMulaDirasai


About Us

  • Sabun CHAMPACA

    INAS GLOBAL SDN BHD SEBUAH SYARIKAT BUMIPUTERA ....PENGELUAR SABUN SERBUK SABUN CHAMPACA/ ROSE SERBAGUNA HARGA BERPATUTAN YANG PERTAMA DI MALAYSIA